1.

Identifying the Indicators of the Theory of Planned Behavior in Successful Entrepreneurs of Small and Medium-Sized Enterprises

دوره 13، شماره 3، مهر 2020، صفحه 441-465
Kambiz Talebi؛ Ardalan Tanbakouchian؛ Ali Bozorgi Amiri

2.

ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیاده‌سازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs)

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-40
منوچهر انصاری؛ حسین رحمانی‌یوشانلوئی؛ کمال‌الدین رحمانی؛ محمد پاسبانی؛ محمدعلی عسگری

3.

تحلیل تأثیر رهبــــری معنوی و پیامدهای آن بر عملکرد ســـازمانی با به‌کارگیری کارت امتیازی متوازن در بنگاه‌های کوچک و متوسط شهر اصفهان

دوره 13، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 247-265
علی نصر اصفهانی؛ محمد سبحانی؛ جواد خزائی پول؛ مجتبی امانی

4.

شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات

دوره 14، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 81-98
محمود محمود محمدیان محمودی تبار؛ سحر ستوده نژاد؛ حسن بودلایی

5.

شناسایی و دسته‎بندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بین‎المللی با استفاده از روش کیو

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572
وحید شرفی؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ داود فیض

6.

مطالعۀ مؤلفه‌های تأثیرگذار بر تأمین مالی شرکت‌های کوچک و متوسط در زنجیره‌های تأمین قطعه‌سازی خودرو

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 435-454
سید مصطفی رضوی؛ بهروز کریمی؛ داوود رفیعی راد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب