1.

بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در باشگاه‌های ورزشی

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 1-18
الهام فسنقری؛ محمود گودرزی؛ سید نصرالله سجادی؛ امین دهقان قهفرخی

2.

بررسی تأثیر ابعاد مدیریت ارتباط با هواداران بر دورۀ ماندگاری آنها در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 7، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 277-291
بهزاد ایزدی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ فرشاد تجاری

3.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایت‌مندی بر وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی (بدنسازی و ایروبیک)

دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 31-51
احمد محمودی؛ سیدنصراله سجادی؛ محمود گودرزی

4.

بررسی مشکلات و موانع باشگاه‌های ورزشی خصوصی شهرستان شهرکرد

دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 53-67
ابوالفضل فراهانی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ سیده طاهره درخشنده قهفرخی

5.

تأثیر متغیر میانجی تجربۀ مشتری بر رابطۀ مسئولیت‌پذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی

دوره 8، شماره 6، اسفند 1395، صفحه 941-956
مهرداد محرم زاده؛ مژگان خدامرادپور؛ سیدمحمد کاشف

6.

طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 15-29
بهزاد ایزدی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ فرشاد تجاری

7.

طراحی مدل فرصت‌ها و چالش‌های استفاده از بازاریابی چریکی در ورزش ایران همراه با راهکارهای پیشنهادی

دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 312-297
عبدالمجید دوراندیش؛ سید محمد علی میرحسینی؛ احمد ترک فر

8.

مطالعه تطبیقی باشگاه های ورزشی ایران و کشورهای منتخب اروپایی

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 130-91
وحید نظری؛ سید محمدحسین رضوی؛ مرتضی دوستی؛ فرزام فرزان

9.

مقایسة وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی شهر تهران

دوره 5، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 95-108
مجید جلالی فراهانی؛ احمد محمودی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ آرام مرادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب