1.

Investigating the Effects of Brand Identity on Customer Loyalty from Social Identity Perspective

دوره 6، شماره 2، مهر 2013، صفحه 153-178
Ali Shirazi؛ Hanzaleh Zeynvand Lorestani؛ Ahmadreza Karimi Mazidi

2.

بررسی اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 479-502
ابوالقاسم ابراهیمی؛ سیدمسلم علوی؛ الهه پورموردینی

3.

بررسی تأثیر جامعۀ برند در ویژگی های برند

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 709-730
اکرم اقبالی؛ شهناز نایب زاده؛ حسن دهقان دهنوی

4.

مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 373-387
محمد رسول خدادادی؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب