1.

Studying the Effect of Competitive Intelligence on Organizational Performance in Commercial Banks: A Survey on Commercial Banks

دوره 7، شماره 4، دی 2015، صفحه 789-804
Sonia Sarami؛ Asadollah Kordnaeich؛ Asghar Moishabaki Esfahani

2.

ارائۀ مدلی برای تبیین پیشایندها و پیامدهای هوشمندی رقابتی صادرکنندگان نمونۀ ایران

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 455-474
علی حیدری؛ هاشم آقازاده؛ علیرضا والی پور

3.

ارائۀ مدلی برای سنجش هوشمندی برون‎سازمانی: دیدگاهی از هوشمندی رقابتی

دوره 5، شماره 3، مهر 1392، صفحه 57-82
سید یعقوب حسینی؛ شهربانو یدالهی

4.

بررسی رابطه‎ی بین هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی در بین بانک‎های دولتی و خصوصی استان زنجان

دوره 4، شماره 2، تیر 1391، صفحه 1-18
رضا پیرایش؛ وحیده علی پور

5.

بررسی نقش میانجی سرمایه اجتماعی سازمانی در رابطه با رهبری دوسوتوانی و هوش رقابتی در شرکت آرتاویل تایر اردبیل

دوره 13، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 181-198
تورج حسن‌زاده ثمرین؛ ناصر سیف‌الهی؛ مهدی ایمانی فرد

6.

تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761
محمد حقیقی؛ هاشم آقازاده؛ سید حمید خداداد حسینی؛ معین غریبی

7.

شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل)

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 375-394
منصوره علیقلی؛ سید مجتبی فاطمی

8.

مدلی برای تبیین هوشمندی در شرکت‌های هولدینگ

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 805-822
عبداله اسدزاده؛ حسین رحمان سرشت

9.

هوشمندی رقابتی، برساخته ای نوین در توسعه تفکر استراتژیک (مطالعه موردی: مقایسة بانک های خصوصی و دولتی استان مازندران)

دوره 11، شماره 3، مهر 1392، صفحه 169-193
رحمان غفاری؛ محسن نظری؛ شیما افضلی؛ میثم عمرانی فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب