1.

Proposing a Model to Investigate the Effect of Information Technology on Quality Performance of Manufacturing Companies: The Survey of Iran Khodro and SAIPA Companies

دوره 4، شماره 13، فروردین 2013، صفحه 25-44
Hojjaltollah Haji Hoseini؛ Mohammad Reza Jalilvand؛ Mehdi Elyasi؛ Bita Kamali

2.

ارائه الگوی بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری در راستای بهبود عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت شوینده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402
شهراد پدیدار؛ محمد حقیقی؛ طهمورث حسنقلی پور

3.

بررسی ارتباط بین ارزش افزوده سرمایه فکری و عملکرد مالی، اقتصادی و بازار سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار ایران

دوره 19، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 15-32
داود حسن پور؛ حمید رضا یزدانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب