1.

Effects of Consumer Characteristics on their Acceptance of Online Shopping: A Survey in Faculty of Management, University of Tehran

دوره 5، شماره 4، فروردین 2014، صفحه 67-84
Tahmoures Hasangholipour؛ Mojtaba Amiri؛ Farnaz sadat Fahim؛ Amirhosein Ghaderi Abed

2.

Exemplary Growth Through Online Shopping With Satisfied Consumers In Vellore District

دوره 15، Special Issue، 2023، صفحه 92-101
S. Dheepalakshmi؛ Geetha R.

3.

Factors Affecting E-Satisfaction An Experience from Germany

دوره 4، شماره 12، دی 2012، صفحه 165-186
Shahriar Azizi؛ Amirnima Negahdari

4.

Identification of factors influencing building initial trust in e-commerce

دوره 9، شماره 3، مهر 2016، صفحه 483-503
Mansoureh Maadi؛ Marjan Maadi؛ Mohammad Javidnia

5.

Social Media Value Creation Practices and Interactivity of Electronic Word of Mouth Systems

دوره 15، شماره 2، 2023، صفحه 73-91
Rojiar pir Mohammadiani؛ Hossein Abbasimehrb؛ Zaki Malikc

6.

The Mediating Role of Advertisement in the Relationship Between Social Media and Online Risk and its Effect on Online Shopping Habits

دوره 15، شماره 4، دی 2022، صفحه 743-758
Qaribu Yahaya Nasidi؛ Muhamad Fazil Ahmad؛ Murtala Garba؛ Usman Ahmed Hafiz؛ Isyaku Hassan

7.

بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران

دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-42
نگین احقر بازرگان؛ علی صنایعی؛ آذرنوش انصاری

8.

تأثیر ابعاد فرهنگ هافستد بر اعتماد مشتری در خرید اینترنتی ‌با میانجی‌گری ادراک مشتری از شرکت

دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 105-123
فاطمه نژادشکوهی؛ حبیب الله دعایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب