1.

An assessment Model for Customer Relationship Management Process in Iranian Private-Commercial Banks

دوره 4، شماره 10، تیر 2012، صفحه 41-64
Tahmoures Hasangholi Pour؛ Seyed Reza Seyed Javadin؛ Ahmad Roosta؛ Amir khanlari

2.

تدوین مدل فرایندی سیاستگذاری در سازمانهای دولتی

دوره 1، شماره 3، شهریور 1394، صفحه 29-53
سحر بابایی؛ غلامرضا توکلی

3.

طراحی الگوی فرآیندی تجاریسازی تحقیقات دانشگاهی در بخش کشاورزی

دوره 48، شماره 2، تیر 1396، صفحه 271-285
مهنوش شریفی؛ احمد رضوانفر؛ سید محمود حسینی؛ سید حمید موحد محمدی

4.

طراحی الگوی فرایندی توسعه کشاورزی حفاظتی در ایران با استفاده از رویکرد الگوسازی ساختاری تفسیری

دوره 49، شماره 1، اردیبهشت 1397، صفحه 105-120
سمیه لطیفی؛ حسین راحلی؛ حسین یادآور؛ حشمت اله سعدی

5.

واکاوی علل شکست توسعه خدمت جدید در اپراتورهای تلفن همراه ایران از منظر فرآیند توسعه

دوره 11، شماره 3، مهر 1397، صفحه 441-460
مجید حسنی پارسا؛ مهدی الیاسی؛ سید حبیب‌اله طباطبائیان؛ پیام حنفی‌زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب