26.

شناسایی ویژگی‎های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340
سید مهدی شریفی؛ سمیه لبافی؛ محمد حسن یادگاری

27.

طراحی شبکه دانش اجتماعی، برای توسعه سیستم عصرمدار ترویج سرمایه معنوی و اجتماعی در سامانه‌های علمی (مورد مطالعه: دانشگاه تهران)

دوره 52، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 33-53
احمد سیاح؛ علی اصغر پورعزت؛ طاهر روشن دل اربطانی

28.

طراحی مدل تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر شیوه‌های ارزش‌آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند

دوره 8، شماره 6، زمستان 1395، صفحه 907-921
الهه حسینی؛ معصومه کلاته سیفری

29.

عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرف‎کنندگان در تجارت اجتماعی

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 97-120
مهدی دشتی؛ علی صنایعی

30.

عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده‌کاوی (نمونه‌کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام)

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-501
محمدمهدی پورسعید؛ فرزانه شجاعی؛ علی اکبر نیک نفس

31.

عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش)

دوره 14، شماره 1، بهار و تابستان 1398، صفحه 29-49
سید عباس ابراهیمی؛ محسن عین علی

32.

فناوری اطلاعات و سرمایه اجتماعی در عرصه بین المللی

دوره 40، شماره 1، پاییز 1389
بهرام مستقیمی؛ نسیم السادات واسعی زاده

33.

کارکرد فضای مجازی در ارتقای سطح فکری و اجتماعی زنان در ایران

دوره 51، شماره 2، تابستان 1398، صفحه 513-530
کیومرث یزدان پناه درو

34.

مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی

دوره 12، شماره 1، بهار 1399، صفحه 161-180
روح الله فتحیان؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

35.

مطالعه‌ی دلایل رهاکردن وبلاگ نویسی: مطالعه موردی وبلاگ‌های ایرانی

دوره 9، شماره 2، پاییز 1393
شادی ضابط

36.

مطالعه ی روند بکارگیری واژگان پرکاربرد انگلیسی شبکه های اجتماعی در میان گویش وران فارسی

دوره 10، شماره 2، پاییز 1394
رضا عبدی؛ فرشته نظری

37.

مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270
طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ امیر خانلری؛ محی الدین غریبی

38.

نقش سرمایۀ اجتماعی در اشتغال‏پذیری دانشجویان رشته‏های کشاورزی: مورد مطالعه؛ پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران

دوره 49، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 545-558
حسام الدین غلامی؛ سید یوسف حجازی؛ سید محمود حسینی؛ احمد رضوانفر

39.

واکاوی عوامل مؤثر بر استفاده از نرم‌افزارهای اجتماعی در کسب شهرت مجازی: با تبیین نظریه کاشت در حوزه رسانه

دوره 13، شماره 2، پاییز و زمستان 1397، صفحه 151-170
علیرضا عباسی گرجی؛ داوود فیض؛ صبا هدایتی فر

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.