1.

Cooperative Advertising and Pricing in a Competitive Market with Customers’ Excitations Effects

دوره 51، شماره 3، دی 2017، صفحه 351-361
Ataallah Taleizadeh؛ Alireza Sarokhani

2.

Developing an Integrated Approach for Inventory Control, Pricing and Advertisement of Deteriorating Items

دوره 50، شماره 3، اسفند 2016، صفحه 407-4016
Masoud Rabbani؛ Nadia Pourmohammad-Zia؛ Hamed Rafiei

3.

Development of pricing model for deteriorating items with constant deterioration rate considering replacement

دوره 49، شماره 1، تیر 2015، صفحه 1-9
Ebrahim Teimoury؛ Seyed Mohamad Mahdi Kazemi

4.

Joint Optimization of Multiple Products Positioning and Pricing

دوره 50، شماره 1، تیر 2016، صفحه 23-35
Masoud Rabbani؛ Hamed Rafiei؛ Emad Sane zerang

5.

Optimal Selling Price, Marketing Expenditure and Order Quantity with Backordering

دوره 45، Special Issue، اسفند 2011، صفحه 103-112
Samira Mohabbatdar؛ Maryam Esmaeili

6.

Optimizing Wholesale and Retail Prices, Quality and Marketing Improvement Efforts in a Closed-Loop Supply Chain Using a Game Theory

دوره 50، شماره 1، تیر 2016، صفحه 121-131
Ataollah Taleizadeh؛ shaghaiegh Vedadi-Moghaddam

7.

Pricing and Inventory Decisions of Deteriorating Complementary Products

دوره 48، شماره 1، تیر 2014، صفحه 83-94
A. Taleizadeh؛ M. S. Babaei

8.

Pricing and Inventory for a Supply Chain with Perishable and Substitutable Products

دوره 49، شماره 2، دی 2015، صفحه 185-197
Seyed Hesameddin Zegordi؛ Maryam Mokhlesian

9.

Robust Estimation in Nonlinear Modeling of Volatility Transmission in Stock Market

دوره 50، شماره 2، دی 2016، صفحه 165-176
Seyed Babak Ebrahimi

10.

Sustainable Supply Chain Network Design with Price-Based Demand Considering Sound and Dust Pollutions: A Case Study

دوره 55، شماره 3، مهر 2021، صفحه 285-306
Mahsa Arabi؛ Mohammad Reza Gholamian

11.

The dual-channel green supply chain performance under government monitoring: A Game theoretic approach

دوره 54، شماره 4، دی 2020، صفحه 423-446
Ali Mahmoudi؛ Mohammad Abedian؛ Davood Shishebori

12.

ارائه مدلی استوار برای قیمت‌گذاری پویا و مقایسه آن با قیمت‌گذاری ایستا در زنجیره‌های تأمین چندسطحی با رویکرد تئوری بازی‌ها

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 534-565
سارا مهرجو؛ حنان عموزاد مهدیرجی؛ جلیل حیدری دهوئی؛ سید حسین رضوی حاجی آقا؛ مهناز حسین زاده

13.

ارزیابی یک مدل قیمت‌گذاری در یک زنجیره تأمین دوسطحی با یکپارچه‌سازی کانال‌های سنتی و مدرن با لحاظ سیاست مرجوعی

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 92-111
غزاله صبوری؛ غلامرضا نصیری؛ حسین صالحی

14.

بررسی اثرات بازار اشتراک ظرفیت از طریق روش خود جیره‎بندی بر هزینه‎ی برق صنایع سیمان ایران

دوره 45، شماره 3، آبان 1389
علیمراد شریفی؛ زین العابدین صادقی؛ رحمان خوش اخلاق؛ محمد اسماعیل همدانی گلشن

15.

تاثیر انصاف قیمتی ادراک‌شده بر وفاداری، تمایل به پرداخت و رفتارهای شکایتی و تلافی‌جویانه مشتریان (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 967-984
محسن نظری؛ مهدی اشکانی؛ بابک هزاوه حصار مسکن

16.

تحلیل روش‎های قیمت‎گذاری شرکت ام‎تی‎ان ایرانسل

دوره 2، شماره 4، اسفند 1389
محسن نظری؛ سید وحید طباطبائی کلجاهی؛ امید محمودیان

17.

تصمیم گیری برای تولید و قیمت گذاری محصول جدید با استفاده از نظریه‌ بازی ها مطالعه‎ موردی: خودروی سواری تولید داخل کشور

دوره 47، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 23-50
محمد حسین پورکاظمی؛ مریم صدری

18.

تصمیم‌های بهینه قیمت‌گذاری، وارانتی و سطح کیفیت، در ‌یک ‌‌زنجیرۀ تأمین دوسطحی رقابتی با استفاده از الگوریتم قهرمانی در لیگ‌های ورزشی

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 65-91
علی حسین زاده کاشان؛ تینا سردشتی

19.

توسعة چندین مدل قیمتگذاری در زنجیرة تأمین سبز تحت ریسک با رویکرد نظریة بازی ها

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 767-789
غزاله علامه؛ مریم اسمعیلی؛ ترانه تجویدی

20.

سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروه‌های مختلف جمعیتی

دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333
فاطمه عابدینی؛ منیژه بحرینی زاد؛ مجید اسماعیل پور

21.

شرط بازنگری قیمت در قراردادهای گازی «دریافت یا پرداخت» و حل‌وفصل اختلافات ناشی از آن

دوره 49، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 141-157
جعفر نوری یوشانلوئی؛ نسیم برخی

22.

شناسایی شاخص‌های مؤثر بر قیمت‌گذاری خدمات در باشگاه‌های ورزشی آمادگی جسمانی و ایروبیک

دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 182-164
وحید ساعت چیان؛ زهرا سیدی؛ امین دهقان قهفرخی؛ بهادر عزیزی

23.

شناسایی و تحلیل پیشران‌های مؤثر بر قیمت‌گذاری بازیکنان حرفه‌ای در لیگ برتر فوتبال عراق

دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 316-299
عبدالرزاق علگم؛ مهدی سلیمی؛ محمد سلطان حسینی

24.

شناسایی و وزن‌دهی متغیرهای عملکردی مؤثر بر قیمت‌گذاری مهاجمان لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1337-1355
محسن حیدری؛ سعید صادقی بروجردی؛ ولادمیر آندرف؛ سید حمید امیری

25.

طراحی الگوی پیاده‌سازی راهبرد باندلینگ اجتماعی در صنعت لوازم خانگی

دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 475-494
علی شریعت نژاد؛ سید نجم‌الدین موسوی؛ مهرداد ناصرپور

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب