1.

Consumer acculturation: Scale development and validation with a mixed-method approach

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 425-440
Morteza Maddah؛ Majid Mohammad Shafiee

2.

اثر آزادسازی مالی بر محدودیت نقدینگی خانوار

دوره 47، شماره 3، دی 1391، صفحه 109-128
سید محمدعلی کفایی؛ جواد عرب‌یارمحمدی

3.

الگویی از عوامل محدودکننده مصرف محصولات ارگانیک از دیدگاه متخصصان کشاورزی در شهرستان کرج: یک نظریه داده بنیان

دوره 47، شماره 3، مهر 1395، صفحه 647-656
رسول لوایی آدریانی؛ حسین شعبانعلی فمی؛ فرشید شریفیان؛ سعدی فتح الهی گلام بحری؛ علی امیری

4.

بازنمایی سبک زندگی در سینمای دهه هشتاد

دوره 4، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 143-166
امیر رستگار خالد؛ مهدی کاوه

5.

بررسی تاثیر زکات برتوزیع ثروت جامعه با استفاده از رویکرد مدل‌سازی عامل- بنیان

دوره 54، شماره 3، شهریور 1398، صفحه 487-523
نرگس جاویدی عبداله زاده اول؛ احمد اسدزاده؛ محمد علی متفکر آزاد؛ صداقت شهمراد

6.

بررسی وضعیت مصرف داروهای ضد باکتریایی در مرغداریهای گوشتی استان قم

دوره 72، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 1-6
سید محمد فقیهی؛ علی رسولی؛ مهدی وصفی مرندی

7.

پویایی‎های هویتی و مصرف‎های هویت‎ساز؛ مطالعه‎ای در محلۀ گلستانِ شهرِ سبزوار

دوره 26، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 221-247
ابراهیم فیاض؛ احمد نادری؛ موسی الرضا غربی

8.

تحلیل رفتار کوتاه‎مدت و بلندمدت مصرفی گوشت مرغ در ایران، رویکرد تکنیک‎های سری ‎زمانی

دوره 44، شماره 4، دی 1392، صفحه 545-553
حبیب اله سلامی؛ حلیمه جهانگرد

9.

تحلیل سبک‌های زندگی ورزشکاران نخبة ایرانی

دوره 12، شماره 3، آذر 1399، صفحه 621-642
احسان محمدی ترکمانی؛ حسین معینی؛ قدرت اله باقری؛ حسن زارعی متین؛ حسین خنیفر

10.

تحلیل نشانه‌شناختی الگوهای مصرف در آگهی‌های بازرگانی تلویزیون

دوره 3، شماره 2، اسفند 1392، صفحه 84-65
مهدی مالمیر؛ روح‌الله نصرتی

11.

چشم اندازهای فرهنگی و اجتماعی در تحلیل موسیقی

دوره 12، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 1-14
پویان آزاده

12.

درآمدی بر اقتصاد تئاتر در ایران

دوره 18، 2 (پاییز و زمستان1392)، دی 1392، صفحه 13-20
حمیدرضا افشار

13.

رابطة بین توزیع عاملی درآمد و تقاضای کل در ایران بر اساس یک مدل پساکینزی

دوره 51، شماره 3، آبان 1395، صفحه 517-539
اسمعیل ابونوری؛ محبوبه فراهتی

14.

سنجش بررسی رابطه دین‌داری و سبک زندگی (مطالعه موردی زنان 20 ساله و بیش تر ساکن شهر تهران)

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 85-101
محمد‌تقی کرمی‌قهی؛ زینب‌ زاد‌سر

15.

سواد کپی ‏کردن و چسباندن ، نقش سواد و رفتار‏های مربوط به آن در ایجاد شرح حال در سایت ”فضای من“

دوره 3، شماره 1، فروردین 1387
دان پرکل

16.

شناسایی عوامل جامعه شناختی مؤثر بر مصرف انرژی خانگی (مروری سیستماتیک بر مطالعات حوزۀ انرژی در ایران)

دوره 11، شماره 2، تیر 1401، صفحه 305-345
الهه سادات اکبرنیا؛ صادق صالحی؛ علی اصغر فیروزجائیان؛ غلامرضا حیدری

17.

شناسایی عوامل مؤثر بر مصرف‌گرایی در میان کارکنان سازمان‌های دولتی

دوره 20، شماره 4، دی 1401، صفحه 677-703
زینب مولوی؛ فائزه سلیمی

18.

عوامل جامعه شناختی تاثیرگذار بر استفاده از برند در میان زنان مراجعه‌کننده به مراکز خرید شهر تهران

دوره 8، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 259-276
افسانه توسلی؛ فاطمه سمواتی؛ معصومه فتحعلی زاده

19.

مصرف موسیقی رپ به مثابه خرده فرهنگ معارض (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دبیرستانهای شهر همدان)

دوره 13، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 155-177
جمال محمدی؛ امیر حسین شریفی

20.

مطالعۀ چرخۀ مد لباس در جامعۀ ایران

دوره 10، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 1-27
عماد افروغ؛ حسین مهربانی فر

21.

نیاز و سبک مصرف موسیقی (مطالعه موردی دانش‌آموزان شهر تهران)

دوره 4، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 123-142
سید ضیاء هاشمی؛ امیرحسین غلامزاده نطنزی

22.

واکاوی مضامین پنهان مجالس بزم در دیوارنگاره‌های کوچک تالار مرکزی کاخ چهلستون

دوره 28، شماره 4، دی 1402، صفحه 143-155
بتول معاذالهی؛ زینب صابر



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب