1.

Business Models Selection for Active Enterprises in Mobile Internet Sector in Iran Using AHP

دوره 4، شماره 13، فروردین 2013، صفحه 171-186
Porrandokht Niroomand؛ Reza Zafarian؛ Feridon Ghasemzadeh؛ Abolghasem Delkhosh Kasmaei

2.

Identifying and Classifying Mobile Business Models Based on Meta-Synthesis Approach

دوره 4، شماره 10، تیر 2012، صفحه 181-203
Porrandokht Niroomand؛ Mahboobeh Ranjbar؛ Mohammad Reza Saadi؛ Mirahmad Amirshahi

3.

ارائه مدل کسب‌و‌کار GHORBANI در بنگاه‌های خرد به‌منظور توانمندسازی جوامع محلی

دوره 14، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 310-325
مهدی قربانی؛ محمدمهدی لطیفی

4.

بررسی رابطه آینده‌نگاری راهبردی و فناوری‌های رسانه‌ای در مدل‌‏های کسب‌وکار

دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212
آیدین سلام زاده؛ مرتضی هادی زاده؛ سمیراسادات مرتضوی

5.

بررسی روابط عناصر مدل کسب‌وکار بانکداری الکترونیک ایران با رویکرد تحلیل عاملی

دوره 14، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 161-180
علی اکبر ارسنجانی؛ علی قلی‌پور سلیمانی؛ نرگس دل‌افروز؛ محمد طالقانی

6.

بررسی مؤلفه های کسب و کار در موبایل اپ‌های حوزه تجارت اجتماعی با روش خوشه بندی متن

دوره 14، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 657-676
بابک سهرابی؛ امیر مانیان؛ ایمان رئیسی وانانی؛ سعیده پورموسی آبکنار

7.

توسعه مدل کسب‌وکار تاب‌آور برای سازمان‌های پیچیده فنی ـ اجتماعی به‌روش فراترکیب

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 507-538
علی محقر؛ روح الله قاسمی؛ محمد هادی ایمانی

8.

طراحی الگوی توسعه و انتخاب مدل کسب و کار مبتنی بر نوآوری اجتماعی

دوره 16، شماره 3، آذر 1402، صفحه 31-46
فاطمه خراسانچی؛ نرگس ایمانی پور؛ زهرا آراستی؛ سید مجتبی سجادی

9.

طراحی بوم مدل کسب‌و‌کار رسانه‌های اجتماعی نوپای بومی با جهت‌گیری راهبرد تمرکز پورتر

دوره 11، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 81-100
سیاوش صلواتیان؛ محمدرضا تقوا؛ میلاد گودرزی

10.

طراحی مدل کسب‌وکار برای تولید کتاب‌های الکترونیکی در واحد انتشاراتی «سوره مهر الکترونیک»

دوره 51، شماره 3، مهر 1396، صفحه 37-61
المیرا صابرنعیمی؛ محمد ابویی اردکان

11.

طراحی مدل کسب‌وکار برای چابکی سازمان (مطالعة موردی: شرکت خودروسازی سایپا)

دوره 8، شماره 2، تیر 1394، صفحه 273-292
آصف کریمی؛ سوما رحمانی

12.

طراحی مدل کسب‌وکار رسانه‌های دیجیتال مبتنی بر ایجاد برند متمایز

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 769-790
محسن محسنی؛ فرشاد فائزی رازی؛ مریم خوشنویس

13.

کندوکاو تحلیلی در گزارشگری مالی مدل‏ کسب‌وکار با استفاده از منطق فازی

دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 173-212
مجتبی قنبرزاده؛ افسانه مرادیان

14.

مدل کسب‌‌‌وکار نوآورانة B2C برای شرکت‌های پخش (مطالعة موردی: شرکت گلرنگ‌پخش)

دوره 7، شماره 3، آبان 1393، صفحه 569-588
علی مبینی دهکردی؛ مهران رضوانی؛ علی داوری؛ فاطمه فروزان

15.

مقایسۀ ابعاد مدل کسب‌وکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 73-88
صادق سپندارند؛ مهدی حقیقی کفاش؛ وحید ناصحی فر؛ وحید خاشعی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب