1.

An Entrepreneurial Decision-Making Model: A Case Study of‏ ‏the ‎Electronic Business of Tehran

دوره 12، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 25-44
Golshan Mohammadi؛ Seyed Mojtaba Sajadi؛ Kamal Sakhdari

2.

An Investigation on Factors Affecting Maturity of Organizational Orientation Toward E-business Using FCM Model

دوره 1، شماره 2، تیر 2009
Ali-Reza Talebpour؛ Mohammad Abooyee Ardakan؛ Sadra Ahmadi

3.

Electronic Commerce, Automation and Online Banking in Nigeria: Challenges and Benefits

دوره 4، شماره 2، آذر 2011، صفحه 29-52
Stephen A. Ojeka؛ O. Ailemen Ikpefan

4.

Investigating the effects of E-CRM's Functions on customer's E-satisfaction and E-loyalty (Case Study: Digikala Online Store)

دوره 8، شماره 4، دی 2016، صفحه 645-662
Hashem Aghazade؛ Iman Ahmadi؛ Mohammad Mehdi Dabiran

5.

The Investigation of E-Business Trends by Using Social Network Analysis Technique during 1980 to 2015

دوره 8، شماره 3، آذر 2016، صفحه 499-518
Seyed Mohammad Jafar Jalali؛ Elahe Mahizadeh

6.

The Relationship between Country e-Readiness and Effectiveness of Applying Information Technology in Firms using Meta-Analysis Approach

دوره 3، شماره 8، دی 2011، صفحه 81-96
Hamid Khodadad؛ Saeed Fathi

7.

The Role of Knowledge Management in E-Business Strategy

دوره 6، شماره 3، دی 2014، صفحه 375-394
Ali Khalouei؛ Ali Asghar Pourezat؛ Mahdi shamizanjani

8.

Users’ perception of selected e-commerce sites in Nigeria

دوره 5، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 41-58
Oluyinka Titilope Afolayan؛ Taofeeq Ibrahim Adebayo

9.

مدل عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین کسب و کارهای الکترونیک صنایع خدماتی

دوره 15، شماره 3، آذر 1401، صفحه 461-478
سید مجتبی سجادی؛ محمد وحید خاقانی؛ امیرحسین شایق


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب