1.

Analyzing Customer Segmentation Based on Customer Value Components (Case Study: A Private Bank) (Technical note)

دوره 45، Special Issue، اسفند 2011، صفحه 79-93
Mahboubeh Khajvand؛ Mohammad Jafar Tarokh

2.

A New Approach to Customer Segmentation in the Fixed-line Telecom Using RFM Model

دوره 48، شماره 1، تیر 2014، صفحه 23-36
F. Isvand؛ M. Hosseini

3.

Importance-Performance Analysis of Service Attributes based on Customers Segmentation with a Data Mining Approach: a Study in the Mobile Telecommunication Market in Yazd Province

دوره 4، شماره 13، فروردین 2013، صفحه 45-70
Seyed Yaghoub Hosseini؛ Manijeh Bahrainizadeh؛ Alireza Ziaei Bideh

4.

Providing a New Approach for Segmenting Customers Based on Their Purchasing Behavior Change over Time in Electronic Business

دوره 9، شماره 2، 2017، صفحه 277-300
Samira KHodabandehlou؛ Mahmoud Zivari Rahman

5.

بخشبندی دوهدفه مشتریان با استفاده از داده‌کاوی (مورد مطالعه: شرکت سیما چوب)

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 841-864
جواد بهنامیان؛ راضیه عسگری

6.

بخش‌بندی مشتریان صنایع تولید و پخش کالاهای پرگردش بر اساس مدل بهبود‌یافته RFM (مطالعه موردی: شرکت گلستان)

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 23-42
وحید برادران؛ محمد بیگلری

7.

پیش‌بینی رفتار مشتری در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تند مصرف (مورد مطالعه: شرکت گلپخش اول)

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 623-642
سعید روحانی؛ حامد غضنفری؛ بابک سهرابی

8.

شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم)

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ زاهده حاجیلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب