1.

اولویت‌بندی مؤلفه‌های تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وب‌سایت باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 7، شماره 3، مرداد 1394، صفحه 471-485
لیلا حیدری؛ اسماعیل شریفیان

2.

برآورد ارزش اقتصادی باشگاه پرسپولیس تهران از دیدگاه هواداران

دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 70-53
فرزانه حسینی؛ مرتضی دوستی؛ سعید تابش

3.

بررسی انگیزه های حضور هواداران بازی های تیم ملی فوتبال ایران

دوره 2، شماره 6، مهر 1389، صفحه 153-320
امین دهقان قهفرخی؛ عبدالرحمن خضری؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ رسول حمایت طلب

4.

بررسی سطوح مشارکت هواداران در تیم‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل پیوستار روان‌شناختی

دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 135-155
محسن بهنام؛ محمد خبیری؛ سیمین حلبیان؛ حمید احمدی؛ حسین بخشنده

5.

تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 429-440
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی

6.

تعیین سهم نسبی هویت تیمی از عوامل مدیریتی باشگاه های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 109-133
محمد سلطان حسینی؛ داود نصر اصفهانی؛ فاطمه نصر اصفهانی؛ اکبر جابری

7.

شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس

دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 679-695
ابوالفضل درویشی؛ مینا ناصری پور؛ مرتضی دوستی

8.

طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 145-159
سعید حاتمی؛ حسین اکبری یزدی

9.

طراحی مدل معادلات ساختاری هویت منطقه ای و هویت ملی در هواداران تیم های ملی والیبال

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 597-609
امیرحسین منظمی؛ عباس نظریان مادوانی؛ بهنام نقی پور گیوی

10.

مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 373-387
محمد رسول خدادادی؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری

11.

مقایسۀ عوامل مؤثر بر همذات‌پنداری هواداران با تیم‌های ورزشی باسابقه و تیم‌های تازه‌تأسیس (مطالعۀ موردی هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان و تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان)

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 191-213
اکبر جابری؛ مسعود نادریان جهرمی؛ جواد خزایی پول؛ مهدی سلیمی

12.

نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 763-776
سید مرتضی عظیم زاده؛ کیانوش شجیع؛ فریده افروزی

13.

نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز

دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 481-493
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ محمد سبحان الهی؛ سعید حاتمی

14.

نقش نسبی مؤلفه‌های سروکوال در جایگاه‌سازی برند تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 216-194
سجاد میری؛ اکبر جابری؛ کوروش قهرمان تبریزی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب