1.

A Marketing Capability Based Export Performance Model for IRAN Software Market

دوره 3، شماره 6، تیر 2011
Shahriar Azizi؛ Vahid Makizadeh؛ Behtash Jamalieh Bastami

2.

Designing Export Performance Model based on Organizational Orientations

دوره 8، شماره 2، تیر 2015، صفحه 265-285
Elaheh Taghavi Shavazi؛ Asghar Moshabaki؛ Seyyed Hamid Khodadad Hoseini؛ Asadollah Kordnaeij

3.

Entrepreneurship, Learning Orientation and Export Performance: The Moderating Effect of Network Capacity and Psychic Distance

دوره 16، شماره 4، دی 2023، صفحه 1025-1041
Ali Kazemi؛ Alireza Rousta؛ Seyedeh Fatemeh Ghasempour Ganji؛ Kamran Heidari

4.

ارائه مدلی برای ارزیابی تأثیر اجزای رویکرد مبتنی بر منابع بر عملکرد صادراتی براساس استراتژی رهبری هزینه در صنعت کانی غیرفلزی

دوره 4، شماره 2، تیر 1391، صفحه 113-128
عبدالحسن کرمپور؛ کیومرث شریفی؛ شهلا صفا بخش

5.

تأثیر برنامه‌های تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعه‎ی موردی صنعت برق

دوره 2، شماره 2، مهر 1389
طهمورث حسنقلی‌پور؛ محمود متوسلی؛ شاپور محمدی؛ فرشید حسینی

6.

تأثیر عوامل داخلی شرکت بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکت‌های صادرکنندة پسته در تهران)

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 791-807
محمدرضا شجاعی؛ رحیم محترم؛ سمانه آطاهریان

7.

تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکت های ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 721-736
رحیم محترم؛ طهمورث حسنقلی پور؛ محسن نظری؛ احمد روستا

8.

طراحی مدل تأثیر منابع بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی‏ گری راهبرد رقابتی تمایز (مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک ایران)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 623-646
عبدالحسین کرم پور؛ الهه اسداللهی دهکردی؛ حیدر احمدی

9.

گرایش بین‌المللی شدن و عملکرد صادراتی: بررسی آثار میانجی دانش صادراتی و تعدیلگر پویایی محیطی

دوره 14، شماره 3، آذر 1400، صفحه 461-480
رحیم سروری؛ مهران رضوانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب