1.

ارزیابی خواسته‌های مشتریان و تبدیل آن‌ها به الزامات فنی در شرکت خدمات مکانیزاسیون کشاورزی با روش توسعه عملکرد کیفی

دوره 52، شماره 3، مهر 1400، صفحه 345-361
مجید نامداری

2.

بررسی تأثیر کارکردهای طراحی صنعتی کیوسک‌های راهنما در حرم امام رضا(ع)، بر میزان رضایتمندی زائران

دوره 22، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 123-136
مهری پاکیزه سرشت؛ بهزاد سلیمانی

3.

بررسی عوامل مؤثر نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی رسانه های ورزشی در توسعة ورزش قهرمانی

دوره 4، شماره 12، فروردین 1391، صفحه 127-145
حبیب هنری؛ عبدالحمید احمدی؛ مهدی مرادی

4.

بررسی فرایند اطلاع‌رسانی در زلزله‌های دوگانۀ اهر– ورزقان و مخاطرات ناشی از آن

دوره 2، شماره 2، تیر 1394، صفحه 157-170
پروانه پیشنمازی؛ یاسمین استوار ایزدخواه

5.

تبیین مؤلفه‌های خدمات کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی بر اساس معیارهای جامعه اطلاعاتی و ابعاد جهانی شدن با رویکرد نظریه داده‌بنیاد

دوره 57، شماره 3، مهر 1402، صفحه 59-72
مهناز محسنی؛ سعید غفاری؛ مریم سلامی؛ محمود مرادی

6.

مرجع‌شناسی عمومی (فارسی و عربی)

دوره 42، شماره 47، مهر 1387
دکتر احد پیشگر؛ دکتر قاسم صافی

7.

مصرف‌گرایی در آمریکا در بستر فضای مجازی: کارت‌های اعتباری و نظام اطلاع‌رسانی

دوره 4، شماره 1، فروردین 1388
سید محمد علی موسوی؛ نجمه محمدخانی؛ زهره خوارزمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب