1.

بررسی نگرش مصرف‌کنندگان و عوامل موثر بر پذیرش محصولات کشاورزی ارگانیک

دوره 39، شماره 1، بهمن 1387
محمد بابا اکبری ساری؛ علی اسدی؛ مرتضی اکبری؛ سید احمد فخارزاده؛ مجتبی سوختانلو

2.

تبیین پیشایندهای قصد خرید محصولات کشاورزی ارگانیک با تمرکز بر نقش تصویر فروشگاهی (مورد مطالعه: فروشگاه بیونشان)

دوره 51، شماره 3، مهر 1399، صفحه 513-530
مصطفی زندی نسب؛ سید محمدباقر جعفری؛ مهدی فرمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب