1.

بررسی مقایسه‌ای مدل‌های شاخص رضایت مشتری و ارا ئه مدلی برای سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور

دوره 1، شماره 2، 1388
عباس صدقی؛ سیدرضا سیدجوادین؛ داود مطلّبی؛ سیدجابر حسینی؛ حمیدرضا یزدانی

2.

تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 855-902
عباس عباسی؛ زهرا منصورآبادی؛ شهرزاد محمودشاهی

3.

سنجش آثار کیفیت خدمات سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان بر رضایتمندی صاحبان مشاغل خانگی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 آذر 1402
مهرناز توحیدی مقدم؛ سیده فاطمه امامی؛ مجید یاسوری

4.

مقایسه‎ی رضایتمندی مشتریان بانک‎های خصوصی و دولتی در سیستم بانکداری ایران با استفاده از مدل میشرا

دوره 3، شماره 7، آذر 1390، صفحه 167-184
سیدمهدی مصطفوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب