1.

ارتقای فرهنگ احساسی و کیفیت روابط کارکنان‌ـ سازمان از طریق ارتباطات داخلی و تأثیر آن بر هواخواهی کارکنان در صنعت هتل‌داری

دوره 19، شماره 2، تیر 1400، صفحه 281-301
داود قربان زاده؛ محمد طالقانی؛ آتنا راه حق

2.

بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 761-782
هاشم آقازاده؛ امیر خانلری؛ هاله اکبرپور

3.

توزیع فضایی مراکز اقامتگاهی در شهرهای تاریخی مطالعه موردی: شهر اصفهان

دوره 41، شماره 3، آذر 1387
علی موحد

4.

توزیع فضایی مراکز اقامتگاهی در شهرهای تاریخی مطالعه موردی: شهر اصفهان

دوره 41، شماره 2، آذر 1387
علی موحد

5.

سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز)

دوره 1، شماره 1، دی 1393، صفحه 1-15
کرامت اله زیاری؛ امیر اشنویی؛ محمد مولایی قلیچی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب