1.

An Empirical Study of Consumer-Brand Relationships in the Hospitality Industry

دوره 16، شماره 4، دی 2023، صفحه 857-872
Hamid Alizadeh؛ Hamed Nazapour Kashani

2.

Investigating the Effects of Brand Identity on Customer Loyalty from Social Identity Perspective

دوره 6، شماره 2، مهر 2013، صفحه 153-178
Ali Shirazi؛ Hanzaleh Zeynvand Lorestani؛ Ahmadreza Karimi Mazidi

3.

The Intervening Impact of Social Media Marketing on Brand Loyalty: A Multi Group Analysis in Customer Demographics

دوره 16، شماره 4، دی 2023، صفحه 889-903
Ubais Parayil Iqbal؛ Hamza V K؛ Shajeer Sainudheen

4.

آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910
سهیل نجات؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ میثم شیرخدایی

5.

ارائه مدل عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی)

دوره 4، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 89-104
شهریار عزیزی؛ شهرام جمالی؛ ایمان صناعی

6.

ارائۀ مدلی برای توسعۀ وفاداری به برند تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران با روش مدلسازی معادلات ساختاری

دوره 6، شماره 3، آبان 1393، صفحه 475-492
اکبر جابری؛ محمد سلطان حسینی؛ مسعود نادریان جهرمی؛ جواد خزائی پول

7.

ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک

دوره 21، شماره 2، خرداد 1387
محمد حقیقی؛ محمد رضا علوی؛ امیر صرافی

8.

ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی)

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 515-529
رسول آزادی؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی

9.

استفاده از یک رویکرد ترکیبی برپایه‎ی شبکه‌های عصبی مصنوعی و نظریه‎ی مجموعه‎ی ناهموار برای مدل‌سازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه

دوره 4، شماره 3، مهر 1391، صفحه 43-64
سید یعقوب حسینی؛ علیرضا ضیایی بیده

10.

بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد)

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 1-20
فریبرز رحیم نیا؛ زهرا فاطمی؛ عطا اله هرندی

11.

بررسی ارتباط بین صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با وفاداری به برند در مشتریان کالاهای غیرورزشی

دوره 13، شماره 2، تیر 1400، صفحه 617-637
شهرام نظری؛ احمد محمودی؛ محمدحسین قربانی؛ زهرا فخری عنایت

12.

بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبه‌های ارتباطی و دسته‌بندی محصول بر وفاداری به برند

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654
نادر سیدامیری؛ محمد جلالی؛ ساره غمخوار؛ علی داوری

13.

بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله)

دوره 11، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 141-160
علی محبت طلب؛ مهران رضوانی؛ بابک ضیاء

14.

بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری مطالعه موردی : شهر مریوان

دوره 5، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 73-86
سید اسحاق جلالیان

15.

بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاه‌های ورزشی استان مازندران

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 343-358
محبوبه عابدی سماکوش؛ معصومه کلاته سیفری

16.

تأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکت‎های تولید‌کنندۀ لوازم خانگی)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 475-496
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امین کهیاری حقیقت

17.

تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی

دوره 13، شماره 2، تیر 1400، صفحه 687-701
سمیه سلیمانی؛ محسن بهنام

18.

تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 169-174
الهه حسینی؛ معصومه کلاته سیفری

19.

تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ـ برند‌ (مطالعۀ موردی: برند لپ‌تاپ)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 587-606
طاهر روشندل اربطانی

20.

تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند

دوره 5، شماره 2، تیر 1392، صفحه 69-88
حسین رضایی دولت‎آبادی؛ لیلا جوشیار نجف‎آبادی؛ جواد خزائی پول؛ رضا وریج کاظمی

21.

تعیین سهم نسبی وفاداری به برند از تداعی برند در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 3، شماره 9، تیر 1390
محمد سلطان حسینی؛ داود نصر اصفهانی؛ وجیهه جوانی؛ مهدی سلیمی

22.

درگیرسازی کاربر در برند و هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا)

دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 379-400
اسدالله بهاگیر؛ طاهر روشندل اربطانی؛ سمیه لبافی

23.

مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 373-387
محمد رسول خدادادی؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری

24.

نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 783-804
مصطفی ابراهیم پور ازبری؛ محسن اکبری؛ فاطمه رفیعی رشت آبادی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب