1.

Segmentation of Internet Banking Users Based on Expectations: A Data Mining Approach

دوره 6، شماره 3، زمستان 2014، صفحه 419-434
Shahriar Azizi؛ Vahid Hossein Abadi؛ Mohammad Balaghi Inanlou

2.

ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویت‌ها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف

دوره 1، شماره 3، 1388
سعید سعیدا اردکانی؛ سیدحیدر میرفخر الدینی؛ محمد زارعیان

3.

بررسی رضامندی مستمری بگیران تامین اجتماعی تهران بزرگ

دوره 15، شماره 2، تابستان 1387
میثم موسایی؛ لقمان شوقی

4.

تناسب حوزة نشر کتاب های ورزشی با انتظارات مخاطبان با تأکید بر عناصر آمیختة بازاریابی ورزشی

دوره 5، شماره 2، تابستان 1392، صفحه 5-27
سارا کشکر؛ حمید قاسمی؛ رضا صادقی

5.

عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری زنان روستایی نسبت به صندوق‌های اعتبارات خُرد در شهرستان‌های مرودشت و رامهرمز

دوره 7، شماره 4، زمستان 1395، صفحه 732-745
مسعود یزدان پناه؛ عبدالعظیم آجیلی؛ زیبا بختیاری؛ مجتبی دهقان‌پور

6.

نقش مدرس در شکل‌گیری و افزایش انگیزة فراگیری زبان روسی به عنوان زبان خارجی

دوره 1، شماره 2، پاییز 1390، صفحه 37-45
جمیله بابازاده؛ مهناز رهبری


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.