1.

رابطه بین ارزش‌های فرهنگی و قصد کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی: یک تحلیل میان‌فرهنگی

دوره 52، شماره 2، تیر 1400، صفحه 309-326
سعید کریمی؛ احمد سلمان مکریت

2.

سنجش مؤلفه های اثرگذار بر قصد خرید مواد غذایی ارگانیک (مطالعه موردی: شهر مشهد)

دوره 54، شماره 2، تیر 1402، صفحه 399-415
حنانه آقاصفری؛ علیرضا کرباسی؛ میلاد امینی زاده

3.

کاربرد نظریه رفتار برنامه ریزی شده در تبیین رفتار زیست محیطی روستاییان استان ایلام در حفاظت از جنگل های بلوط حوزه زاگرس جنوبی

دوره 54، شماره 4، دی 1402، صفحه 809-831
نگاهداری داود؛ علیرضا پورسعید؛ رویا اشراقی؛ محمد باقر آرایش؛ بهروز ناصری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب