1.

شناسایی و اولویت‏بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران

دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 1-17
سیدنصراله سجادی؛ محمود گودرزی؛ نرگس فصیح مردانلو

2.

مدلسازی کمی عوامل مؤثر بر برندسازی ویژگی‌های شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران

دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 106-88
محمود بهره مند؛ محمد کشتی دار؛ مینا مستحفظیان؛ جهانگیر کریمیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب