1.

New normal and competitive advantage: A higher education experience

دوره 16، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 157-182
Jones E. Emakpor Umukoro؛ Abiodun B. Onamusi؛ Johnson A. Egwakhe؛ Olusola Folorunso

2.

Prioritizing Intangible Assets in developing Competitive Advantage through the Process of Network Analysis: The Case of Information Technology Private Corporations

دوره 9، شماره 3، 2017، صفحه 449-476
Hamza Khastar؛ Mohammad Reza Sheikhattar؛ Mohammad Ghorbanifar

3.

ارائه مدل گزارشگری مالی مبتنی بر مفهوم الگوی کسب‌وکار (BM)

دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 976-1005
ساسان مهرانی؛ محمد مرادی؛ مجتبی قنبرزاده

4.

ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیاده‌سازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs)

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-40
منوچهر انصاری؛ حسین رحمانی‌یوشانلوئی؛ کمال‌الدین رحمانی؛ محمد پاسبانی؛ محمدعلی عسگری

5.

ارائۀ مدل مزیت رقابتی شرکت‏های مشاورۀ مدیریت براساس نظریۀ قابلیت‏های پویا

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 317-338
علی حیدری؛ نادر سیدکلالی

6.

بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونة ایران در سال 1390)

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 61-78
محمود محمدیان؛ مصطفی اله وردی؛ امیر سلیمی

7.

بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه و آمادگی الکترونیک بر عملکرد کسب وکارهای نوپای ورزشی

دوره 11، شماره 4، دی 1398، صفحه 705-721
بابک ضیاء؛ محمد مهدی طوطی فر طهران پور

8.

بررسی تاثیر دو سوتوانی سازمانی بر کارآفرینی راهبردی

دوره 8، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 767-786
سید مصطفی رضوی؛ سلطانعلی شهریاری؛ محمود احمدپور داریانی

9.

بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 107-124
اسماعیل شاه طهماسبی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدله کردنائیچ؛ محمدتقی آزاد ارمکی

10.

بررسی توان رقابت هزینه‎ای صنعت فرش دستباف در صورت پیوستن ایران به WTO با استفاده از ماتریس تحلیل سیاست (PAM)

دوره 43، شماره 3، اسفند 1387
رضا نجارزاده؛ مهدیه رضا قلی زاده

11.

بررسی و تحلیل نقش قابلیت‌های فردی منابع انسانی در ایجاد مزیت رقابتی؛ به‌کارگیری مدل VRIO

دوره 13، شماره 2، مرداد 1394، صفحه 393-414
مرتضی سلطانی؛ حمید زارع؛ محسن پرنیان‌خوی

12.

برون‌سپاری‌‌ در کسب و کارهای کوچک و متوسط

دوره 2، شماره 3، آذر 1388، صفحه 81-107
کامبیز طالبی؛ محمدرضا زالی؛ بنفشه پیرویان

13.

تأثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکت‌ها در محیط‌های پویا: نقش قابلیت‌های پویا، نوآوری مدل کسب‌وکار و مزیت رقابتی پایدار

دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 445-474
حسین نوروزی؛ رسول نصرت‌پناه؛ صمد بارانی

14.

تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی

دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52
آیدین سلام زاده؛ مهدی تاج پور؛ الهه حسینی

15.

تاثیر فن‌آوری‌های نوین بر مزیت رقابتی خبرگزاری ‌جمهوری اسلامی

دوره 1، شماره 3، 1388
فریدون وردی نژاد؛ مجتبی امیری؛ شهلا بهرامی

16.

تبیین جایگاه گرایش کارآفرینانه سازمانی در تحقق مزیت های رقابتی؛ مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران

دوره 8، شماره 2، تیر 1394، صفحه 233-252
سید علی حیدری؛ اسدا... کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ محمدرضا زالی

17.

تبیین نقش معنویت سازمانی در خلق مزیت رقابتی پایدار (موردمطالعه: کارکنان شعب بانک مسکن شهرستان تبریز)

دوره 13، شماره 2، مرداد 1394، صفحه 463-486
محمد حکاک؛ صمد رحیمی اقدم

18.

تحلیل انطباق‌پذیری مناطق خلّاق و رقابت‌پذیر ایران

دوره 12، شماره 2، مهر 1399، صفحه 595-620
وحید مشفقی؛ حمید محمدی

19.

تحلیل عوامل مؤثر در میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی شهر ارومیه بر اساس مدل مزیت رقابتی پورتر

دوره 7، شماره 5، آذر 1394، صفحه 765-778
محسن وحدانی؛ مهرداد محرم زاده؛ رضا طلایی

20.

تعیین زیربخش‌های بالفعل و بالقوه جهت برنامه‌ریزی توسعه کشاورزی استان خراسان رضوی (با تأکید بر زیربخش دام)

دوره 53، شماره 4، دی 1401، صفحه 1043-1058
الهه اعظم رحمتی؛ حسین محمدی؛ علیرضا کرباسی

21.

توسعه و کاربست نظریه ظرفیت های جذب در کسب و کارهای ورزشی

دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 293-279
اسکندر حسین پور؛ محسن وحدانی

22.

چشم‌اندازی نو در باب مزیت رقابتی مبتنی بر منابع

دوره 5، شماره 1، شهریور 1386
جهانگیر یدالهی فارسی؛ مجتبی حسینی

23.

خوشه بندی کشورهای هدف صادرات پسته ایران مبتنی بر الگوریتمهای فرا ابتکاری ترکیبی

دوره 51، شماره 3، مهر 1399، صفحه 413-427
زینب میراکبری؛ سید مجتبی مجاوریان؛ حامد رفیعی؛ حمید امیرنژاد

24.

رابطه به‌کارگیری فناوری RFID بر خلق مزیت رقابتی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 143-158
محمد محمودی میمند؛ رامین نصیری؛ میلاد نکویی

25.

رقابت‌پذیری صنایع ایران در روند الحاق به سازمان تجارت‎جهانی

دوره 42، شماره 2، دی 1386
علی اکبر نیکواقبال؛ حسن ولی بیگی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب