1.

اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاه‌های لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی

دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 997-1014
درسا نظری؛ محمد حامی؛ محسن باقریان فرح آبادی؛ نادر شاکری

2.

بررسی ارزش تشخیصی فناوری ردیاب چشمی در سنجش سبک دلبستگی در بزرگسالان

دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 95-119
زهره عبداللهی ابراهیم آبادی؛ فاطمه دهقانی آرانی؛ حجت الله فراهانی؛ عبدالحسین وهّابی

3.

مطالعه تاثیرات جنیست در توجه چشمی مخاطبان سینما با استفاده از ابزار ردیابی چشم: مورد مطالعه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین»

دوره 24، شماره 4، دی 1398، صفحه 77-86
احمد آذرسا؛ محمدرضا دلیری؛ محمدرضا یگانه دوست؛ سیاوش صلواتیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب