1.

اثر تبلیغات تصویری در ارزیابی پیام‌های بازاریابی ورزشی مرتبط با علت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 خرداد 1402
محمد کاظم عظمی؛ سردارر محمدی؛ مجتبی قاسمی سیانی

2.

نقش هویت، کلیشه‌های جنسیتی و خودکارآمدی بر مشارکت زنان روستایی در فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی

دوره 16، شماره 4، دی 1397، صفحه 603-619
مسعود یزدان‌پناه؛ کژال خدری؛ معصومه فروزانی؛ مسعود برادران


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب