1.

تحلیل راهبردی برندسازی در زنجیره ارزش محصول برنج (مورد مطالعه: استان مازندران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 تیر 1402
میلاد جودی دمیرچی؛ مرتضی نصیری؛ امیر علم بیگی

2.

تعیین مهمترین ویژگی‌های حاصلخیزی خاک مؤثر بر محصول برنج در اراضی شالیزاری با استفاده از تحلیل مؤلفه‌های اصلی

دوره 50، شماره 1، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 25-38
بهاره دلسوز خاکی؛ ناصر هنرجو؛ ناصر دواتگر*؛ احمد جلالیان؛ حسین ترابی گل سفیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب