1.

ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 525-542
محسن نظری؛ محمود کمره ای؛ علی حیدری؛ امیر حسین قادری عابد

2.

بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53
هاشم آقازاده؛ محمد حقیقی؛ محمدصالح ترکستانی؛ محمدصادق زارع

3.

طراحی مدل تاب آوری استارتاپ های مبتنی بر فاوا با رویکرد آمیخته

دوره 12، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 621-640
حسین رحمان سرشت؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید خاشعی؛ شهیده دوست محمدیان

4.

واکاوی علل شکست توسعه خدمت جدید در اپراتورهای تلفن همراه ایران از منظر فرآیند توسعه

دوره 11، شماره 3، مهر 1397، صفحه 441-460
مجید حسنی پارسا؛ مهدی الیاسی؛ سید حبیب‌اله طباطبائیان؛ پیام حنفی‌زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب