1.

A Grouping Hotel Recommender System Based on Deep Learning and Sentiment Analysis

دوره 11، شماره 2، 2019، صفحه 59-78
Fatemeh Abbasi؛ Ameneh Khadivar؛ Mohsen Yazdinejad

2.

IRHM: Inclusive Review Helpfulness Model for Review Helpfulness Prediction in E-commerce Platform

دوره 12، شماره 2، 2020، صفحه 184-197
Yasamyian Almutairi؛ Manal Abdullah

3.

Sentiment Analysis of Social Networking Data Using Categorized Dictionary

دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 105-120
Akansha Singh؛ Aastha Sharma؛ Krishna Kant Singh؛ Anuradha Dhull

4.

Text Analytics of Customers on Twitter: Brand Sentiments in Customer Support

دوره 11، شماره 2، 2019، صفحه 43-58
Iman Raeesi Vanani

5.

The Application of Machine Learning Algorithms for Text Mining based on Sentiment Analysis Approach

دوره 10، شماره 2، 2018، صفحه 309-330
Reza Samizade؛ Elnaz Mahmoudi Saeid Abad

6.

The Impact of Persian News on Stock Returns Through Text Mining Techniques

دوره 14، شماره 4، زمستان 2021، صفحه 799-816
Zahra Azizi؛ Neda Abdolvand؛ Hassan Ghalibaf Asl؛ Saeedeh Rajaee Harandi

7.

Using Machine Learning Algorithms for Automatic Cyber Bullying Detection in Arabic Social Media

دوره 12، شماره 2، 2020، صفحه 123-130
Bedoor Y. AlHarbi؛ Mashael S. AlHarbi؛ Nouf J. AlZahrani؛ Meshaiel M. Alsheail؛ Dina M. Ibrahim

8.

شناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متن‌کاوی

دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1092-1116
سید محسن موسوی؛ سید فتح اله امیری عقدایی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.