1.

A Competency-based Typology of Technology Entrepreneurs: A Systematic Review of the Empirical Studies

دوره 12، شماره 2، تیر 2019، صفحه 191-211
Mohammad Sadegh Baradaran؛ Jahangir Yadollahi Farsi؛ Seyed Reza Hejazi؛ Morteza Akbari

2.

Startup opportunities in the sports industry based on developing a conceptual framework for the sports ecosystem in Iran

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 491-506
Zeinab Mondalizadeh

3.

بررسی اثر تنوع قومی اعضای تیم استارتاپ‌های ایرانی بر حجم سرمایه‌گذاری جمع‌‌آوری‌شده (مورد مطالعه: شرکت‌های حاضر در نمایشگاه GITEX دبی)

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 751-765
عباسعلی رستگار؛ میناسادات موسوی

4.

بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53
هاشم آقازاده؛ محمد حقیقی؛ محمدصالح ترکستانی؛ محمدصادق زارع

5.

تحلیل مدل رفتاری کسب و کارهای نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتری (مطالعه موردی: کسب و کارهای نوپای مستقر در شتاب دهنده‌های شهر تهران)

دوره 10، شماره 3، آذر 1396، صفحه 395-415
کمال سخدری؛ بهروز زارعی؛ بهزاد صادقی

6.

شناسایی ابعاد مدل تاب‌آوری فردی بنیان‌گذاران استارتاپ‌های ایرانی

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 741-769
وحید یوسفیان آرانی؛ مرجان فیاضی؛ فرشته امین؛ علی داوری

7.

شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپ‌ها: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه

دوره 16، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 187-214
داود عباسی؛ امید مهدیه؛ فاطمه شهسواری

8.

طراحی مدل تاب آوری استارتاپ های مبتنی بر فاوا با رویکرد آمیخته

دوره 12، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 621-640
حسین رحمان سرشت؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید خاشعی؛ شهیده دوست محمدیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب