1.

بررسی میزان مشارکت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی با استفاده از روش آموزش کلاس معکوس

دوره 8، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 35-49
مصطفی بهمنی؛ محمد جوادی پور؛ رضوان حکیم زاده؛ کیوان صالحی؛ سیدبهنام علوی مقدم

2.

بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی درباره کاربرد مدل آموزش معکوس در مدارس ایران

دوره 9، شماره 2، تیر 1397، صفحه 61-87
مصطفی بهمنی؛ محمد جوادی پور؛ رضوان حکیم‌زاده؛ کیوان صالحی؛ سیدبهنام علوی‌مقدم

3.

تأثیر روش آموزش معکوس بر خودمختاری و اضطراب زبان آموزان ایرانی

دوره 10، شماره 2، تیر 1399، صفحه 330-347
حمید پروانه؛ مسعود ذوقی؛ نادر اسدی

4.

تأثیر روش یادگیری معکوس بر انعطاف‌پذیری ‌شناختی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر در دوران همه‌گیری ویروس کرونا

دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 107-124
علی رهایی؛ محمدرضا فیروزی

5.

تاثیرالگوی یادگیری معکوس مبتنی بر رویکرد تدریس مسأله‌محور بر سبک‌های حل مسألة یادگیری زبان انگلیسی دانشجویان

دوره 12، شماره 3، مهر 1401، صفحه 328-342
شیلا سلیمانی؛ خدیجه علی‌آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب