1.

Extracting Customer Behavior Pattern in a Telecom Company Using Temporal Fuzzy Clustering and Data Mining

دوره 9، شماره 3، 2017، صفحه 549-570
Mohammad Fathian؛ Ehsan Azhdari

2.

Fuzzy Seismic Inversion: A Case Study on Channel Features in Johnson Formation of Browse Basin, Australia

دوره 49، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 93-104
Saber Jahanjooy؛ Hosein Hashemi؛ Majid Bagheri

3.

بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشه‌بندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکت‎های تلفن همراه)

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 855-870
غلامرضا جندقی؛ یاسر سیف؛ یاسر شجاعی

4.

شناسایی حلقه‎های علّی مرتبط با رویکردهای متداول در مدل تعالی سازمانی مبتنی بر پویایی سیستم

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 249-270
علی عبادی ضیائی؛ علی محقر؛ عادل آذر؛ محمدرضا صادقی مقدم؛ حسین صفری

5.

کاربرد شاخص‌های توپوگرافی و طیفی در تعیین نواحی مدیریتی در مزارع کشت گندم دیم، قزوین

دوره 54، شماره 7، مهر 1402، صفحه 1005-1026
گلناز ابراهیم زاده؛ نفیسه یغمائیان مهابادی؛ حسین بیات؛ حمید رضا متین فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب