1.

Developing an Integrated Marketing Mix Based on the Behavior of Industrial Customer: The Case of Behran Oil Company

دوره 16، شماره 2، تیر 2023، صفحه 465-479
Mehdi Habibi؛ Bahram Kheiri؛ Mansoreh Aligholi

2.

Extracting Customer Behavior Pattern in a Telecom Company Using Temporal Fuzzy Clustering and Data Mining

دوره 9، شماره 3، 2017، صفحه 549-570
Mohammad Fathian؛ Ehsan Azhdari

3.

اثر ملی‌گرایی، قوم‌گرایی و جهان شهرگرایی مصرفی بر ترجیح خرید برندهای ورزشی داخلی به خارجی در میان دانشجویان: نقش میانجی کیفیت عملکرد محصول

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آبان 1400
شکوفه درسازان؛ شهاب بهرامی؛ بهرام یوسفی

4.

ارائه مدلی از تاثیر وابستگی هیجانی مشتریان بر وفاداری عاطفی و تبلیغات دهان به دهان

دوره 10، شماره 3، مهر 1397، صفحه 548-535
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری

5.

طراحی الگوی رابطۀ بازاریابی سبز و رفتار مشتریان ورزش‌های زمستانی

دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 19-1
مهشید حاجی حیدری؛ سید نصرالله سجادی؛ مهرزاد حمیدی؛ حسین رجبی

6.

مدل‌سازی ارزش‌یابی انتخاب برند در صنعت بانکداری

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 727-747
مصطفی اسفندیاری؛ نیلوفر ایمان خان؛ مجید فتاحی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب