1.

ارائه الگوی پارادایمی توسعه سرمایه اجتماعی در سازمان های ورزشی با رویکرد کیفی داده بنیاد

دوره 18، شماره 3، مهر 1399، صفحه 585-611
افسانه فدایی تهرانی؛ مهدی سلیمی؛ مینا مستحفظیان؛ شهرام عروف زاد

2.

الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 175-189
وجیهه جوانی

3.

کاوش فرایند اجرای ارزیابی تاثیر اجتماعی با رویکرد مبتنی بر نظریه زمینه‌ای

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1397، صفحه 143-163
سمیه صلاحی؛ وحید قاسمی؛ رضا همتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب