1.

الگوی بین‌المللی‌شدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی

دوره 26، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 23-33
علیرضا تابش؛ علی اکبر فرهنگی؛ سید روح اله حسینی؛ طهمورث شیری

2.

برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران)

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64
سجاد خانی؛ هاشم آقازاده؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ میر احمد امیرشاهی

3.

شناسایی ویژگی‎های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340
سید مهدی شریفی؛ سمیه لبافی؛ محمد حسن یادگاری

4.

طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای فرهنگی- هنری

دوره 9، شماره 3، آذر 1395، صفحه 473-491
محمدتقی طغرایی؛ مهران رضوانی؛ محمدحسن مبارکی

5.

طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بین‌المللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183
علیرضا تابش؛ علی‌اکبر فرهنگی؛ سید روح‌اله حسینی

6.

طراحی مدل شایستگی رهبران صنایع خلاق با استفاده از روش پشتیبان اجماع گسسته و مدل‎سازی ساختاری تفسیری

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 299-318
سید مهدی شریفی؛ علی اکبر فرهنگی؛ علی حیدری؛ سید وحید عقیلی؛ فاطمه میرزایی رابر

7.

گردشگری خلاق، ابزاری برای توسعۀ شهری (مطالعۀ موردی: کلان‌شهر تبریز)

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 753-768
محمدحسن زال؛ فرشته دوستی؛ مهدی رمضان‌زاده لسبوئی

8.

مؤلفه های خلاقیت در صنایع خلاق: مطالعه موردی گروه کامکارها

دوره 13، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 296-323
سندوس محمدی نوسودی؛ مهری بهار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب