1.

بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 761-782
هاشم آقازاده؛ امیر خانلری؛ هاله اکبرپور

2.

پیدایی فلسفة کنفسیوسی در کسب‌وکارهای ایرانی؛ پیامدها و قضاوت‌های فرهنگی

دوره 17، شماره 3، مهر 1398، صفحه 359-375
سامان شیخ اسماعیلی؛ سنا حزباوی

3.

تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 47-72
علی دیواندری؛ امیر حسین داودیان؛ محسن نظری؛ عزیز الله معماریانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب