1.

Presenting a New Method for Link Prediction in Social Networks

دوره 6، شماره 3، دی 2014، صفحه 475-486
Azam Keypour؛ Morteza Barari؛ Hossein Shirazi

2.

اثربخشی مداخله آموزشی سواد سلامت مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر کیفیت زندگی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری

دوره 56، شماره 4، دی 1401، صفحه 1-12
عاطفه نوری‌زاده قصری؛ سید علی‌اکبر فامیل روحانی؛ نصراله عرفانی

3.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار در ایران: چالشها و فرصتها

دوره 12، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 92-111
مرتضی ملکی مین باش؛ مهری شهریاری

4.

بررسی تاثیر شبکه‌های اجتماعی و مشارکت بر محرومیت اجتماعی زنان (مورد مطالعه: زنان شهر ارومیه)

دوره 8، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 253-272
مریم سیدزاده طلاتپه؛ سیدمحمدصادق مهدوی؛ مصطفی ازکیا

5.

رابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی

دوره 10، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 299-318
پروانه گلرد؛ مریم حسینی؛ الهه عسگری

6.

سطح سواد اطلاعاتی و انگیزش پژوهشی دانشجویان بر اساس استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی

دوره 52، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 147-163
عیسی برقی

7.

شبکه های اجتماعی و مدیریت دانش:‌ بررسی میزان استفاده دانشجویان دانشگاه های ممتاز شهر تهران از شبکه های اجتماعی و پیام رسان برای مدیریت دانش

دوره 55، شماره 2، تیر 1400، صفحه 49-62
محمد صادق افراسیابی؛ حسن بشیر؛ مسعود کوثری؛ حسین ابراهیم آبادی

8.

شناسایی و تحلیل درونی عوامل مؤثر بر بازاریابی شرکت های تولیدی تجهیزات ورزشی در بستر شبکه های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 آذر 1402
زیبا محمد رضایی؛ کورش ویسی؛ عادل فاطمی؛ سمیرا علی آبادی؛ محسن اسمعیلی

9.

عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش)

دوره 14، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 29-49
سید عباس ابراهیمی؛ محسن عین علی

10.

عوامل موثر بر برندسازی شخصی موزیسین های فعال با رویکرد داده کاوی (مورد مطالعه :شبکه اجتماعی اینستاگرام)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 فروردین 1402
محمدمهدی پورسعید؛ محمد علی رحمانی کوهبنانی؛ سعید ده یادگاری

11.

مطالعه ی روند بکارگیری واژگان پرکاربرد انگلیسی شبکه های اجتماعی در میان گویش وران فارسی

دوره 10، شماره 2، مهر 1394
رضا عبدی؛ فرشته نظری

12.

مفهوم سرمایه در نظریات کلاسیک و جدید با تأکید بر نظریه های سرمایه اجتماعی

دوره 26، شماره 26، دی 1384
غلامعباس توسلی؛ مرضیه موسوی

13.

واکاوی عوامل مؤثر بر استفاده از نرم‌افزارهای اجتماعی در کسب شهرت مجازی: با تبیین نظریه کاشت در حوزه رسانه

دوره 13، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 151-170
علیرضا عباسی گرجی؛ داوود فیض؛ صبا هدایتی فر



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب