1.

Identifying Functions of Online Community of Practice

دوره 10، شماره 1، 2018، صفحه 1-22
Ali Hamidizadeh؛ Reza Tahmasebi؛ Atefeh zarean Shirvan Deh

2.

Knowledge Analytical Approach on Promoting Environmental Management

دوره 6، شماره 1، بهار 2012، صفحه 353-360
A. Lahijanian

3.

Studying the Intervening Role of Social Capital in the Effect on Corporate Social Media on Quality of Knowledge and Innovational Performance

دوره 8، شماره 4، زمستان 2016، صفحه 751-770
Naser Asgari؛ Behnam Jahani

4.

ارزیابی عملکرد مدیریت دانش سازمان‌های مؤثر در فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری(مطالعه موردی: شهر اردبیل)

دوره 4، شماره 1، بهار 1396، صفحه 29-40
مهدی ابراهیمی؛ الناز سخندان

5.

بررسی تأثیر فرایندهای مدیریت دانش بر قابلیت پویایی در سازمان‌های دانش بنیان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم و تحقیقات تهران)

دوره 51، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 111-135
میترا دیلمقانی؛ محسن نامور

6.

بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطۀ عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتل‌های ایران

دوره 8، شماره 6، زمستان 1395، صفحه 923-940
فاطمه عبدوی؛ سجاد پاشایی

7.

تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک‌های تجاری خصوصی ایران

دوره 6، شماره 1، بهار 1393، صفحه 41-66
علی دیواندری؛ محمود محمدیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ احسان عابدی

8.

طراحی مدل بهینة اجرای سیستم مدیریت دانش با رویکرد عوامل حیاتی موفقیت (مورد مطالعه: صنایع خودروسازی گروه بهمن)

دوره 13، شماره 4، زمستان 1394، صفحه 973-993
محسن کرمی؛ سید مهدی الوانی؛ مهدی خیراندیش؛ حمید زارع

9.

فراتحلیلی بر پژوهش‎های مدیریت دانش در سازمان‎های دولتی ایران

دوره 8، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 299-324
علی پیران نژاد

10.

نقش سرمایۀ اجتماعی و رهبری تحول‌آفرین در ارتقای عملکرد نوآوری بنگاه

دوره 2، شماره 4، زمستان 1394، صفحه 497-519
مرتضی سلطانی؛ علیرضا کاملی؛ فرشید خمویی

11.

نقش عوامل موثر برموفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری درنمایندگی‌های فروش خودرو استان گیلان

دوره 6، شماره 1، بهار 1393، صفحه 125-144
صفر فضلی؛ متین رشیدی آستانه



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.