1.

بررسی تأثیر دانش‌آفرینی سازمانی بر ظرفیت انطباق‌پذیری سازمانی (مورد مطالعه: کارمندان دانشگاه تبریز)

دوره 4، شماره 3، مهر 1394، صفحه 431-454
محمد عباس زاده؛ محمدباقر علیزاده اقدم؛ کمال کوهی؛ علی بوداقی

2.

بررسی تأثیر مشتری‌گرایی مؤسسات خدماتی و بهداشتی بر نوآوری راهبردی (مطالعۀ موردی: بیمارستان نیکان)

دوره 7، شماره 4، دی 1394، صفحه 803-818
محمد حقیقی؛ سونیا عطایی سعیدی؛ علی غفاری

3.

مطالعه نقش بازارگرایی در سودآوری کسب و کار سالن‌های بدن‌سازی شهر کرمانشاه

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 149-162
ناصر بای؛ رضا سلیمانی مقدم؛ جمال‌الدین شریعتی

4.

مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائه‌شده در سالن‌های بدنسازی شهر کرمانشاه

دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 649-662
ناصر بای؛ زهرا حاجی انزهائی؛ رضا سلیمانی مقدم؛ محمد نور مهیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب