1.

اخلاق کسب‌وکار در صنایع رسانه‌ای؛ مطالعه استراتژی‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در دنیا

دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316
سیاوش صلواتیان؛ توحید سلطانی

2.

تأثیر سرمایۀ اجتماعی بر پاسخگویی اجتماعی سازمانی: تأکید بر اخلاق کسب‌وکار

دوره 7، شماره 3، مهر 1399، صفحه 431-456
اسفندیار محمدی؛ شهرام خلیل نژاد؛ عماد گل محمدی

3.

شناسایی مؤلفه‌های مفهومی اخلاق کسب‌وکار در کشاورزی: تحلیل خوشه‌ای برداشت‌ها

دوره 8، شماره 2، تیر 1394، صفحه 253-271
غلامحسین عبدالله‌زاده؛ محمد شریف شریف‌زاده؛ ابوالقاسم عربیون


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب