1.

اولویت‌بندی مؤلفه‌های تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وب‌سایت باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 7، شماره 3، مرداد 1394، صفحه 471-485
لیلا حیدری؛ اسماعیل شریفیان

2.

بررسی موانع توسعۀ روابط متقابل باشگاه‌های فوتبال و سازمان صداوسیما در ایران

دوره 8، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 189-206
شمس الدین رضائی؛ مجتبی امیری؛ هاشم کوزه چیان

3.

شناسایی و اولویت‌بندی ذی‌نفعان کلیدی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 113-94
محمد مرادی؛ حمیدرضا گوهررستمی؛ رحیم رمضانی نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب