1.

Exploring the Co-Effect of Market-Orientation and Ambidextrous Innovation in Service Innovation of SMEs

دوره 15، شماره 4، دی 2022، صفحه 663-682
Morteza Akbari؛ Niloofar Nobari؛ Hossein Mokhtari؛ Hamid Padash؛ Afsaneh Moradi

2.

The effects of information technology based retail channels integration on retail stores performance: mediating role of organizational Ambidexterity (case study: Rasht stores)

دوره 7، شماره 4، دی 2015، صفحه 741-768
Mohamadrahim Ramazanian؛ yaghoob mombiniy؛ Mahmoud Moradi

3.

بررسی تاثیر دو سوتوانی سازمانی بر کارآفرینی راهبردی

دوره 8، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 767-786
سید مصطفی رضوی؛ سلطانعلی شهریاری؛ محمود احمدپور داریانی

4.

بررسی رابطۀ فرهنگ سازمانی دوسوتوان و عملکرد سازمانی: تبیین نقش تصمیمات و جهت‏ گیری‏های استراتژیک دوسویه

دوره 20، شماره 2، تیر 1401، صفحه 427-452
سید حبیب الله طباطبائیان؛ محسن پورقاسم؛ عاطیه صفردوست مرکیه

5.

بررسی عوامل مؤثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها

دوره 8، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 631-648
کمال سخدری؛ بابک ضیاء؛ فاطمه جوهریان زاده

6.

تأثیر سرمایۀ فکری بر دوسوتوانی سازمانی: نقش تعدیل‌گر فرهنگ نوآورانه (مورد مطالعه: ‌صنعت برق در کشور)

دوره 11، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 381-400
یوسف وکیلی؛ سلطانعلی شهریاری

7.

تبیین نحوه تأثیر دوسوتوانی سازمانی بر ابعاد عملکردی سازمان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: شعب بانک استان گیلان)

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 85-100
سارا خدادادی؛ محمود مرادی؛ کیخسرو یاکیده

8.

تبیین نقش اشتراک دانش بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی ظرفیت جذب شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های تولید دارو)

دوره 9، شماره 3، آذر 1395، صفحه 573-591
یوسف وکیلی؛ سلطانعلی شهریاری

9.

تبیین نقش میانجی فرهنگ‌سازمانی دوسوتوان در ارتباط بین ظرفیت جذب دانش و دوسوتوانی سازمانی

دوره 16، شماره 4، دی 1397، صفحه 871-898
محمدتقی صادقی؛ فرزاد موحدی سبحانی؛ علی رجب‌زاده قطری

10.

فرهنگ‌سازمانی دوسوتوان و عملکرد: نقش حیاتی دوسوتوانی سازمانی

دوره 13، شماره 4، بهمن 1394، صفحه 1245-1266
محمود مرادی؛ کیخسرو یاکیده؛ فاطمه مدنی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب