1.

Affecting factors of Permission-based Marketing: A mix-method study (Case of Study: Mellat Bank)

دوره 16، شماره 3، مهر 2023، صفحه 741-756
Elham Zarif Chenarani Mashhad؛ Esfandiar Doshmanziari؛ Farzad Asayesh

2.

Challenge of successful KMSs implementation: exploration of effective factors on KM acceptance via mixed method

دوره 7، شماره 2، مهر 2015، صفحه 429-450
Mona Jami Pour؛ Mohammad Hossein Sherkat

3.

بررسی چشم‌انداز سیاستگذاری بازاریابی سیاسی در ایران

دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 133-146
مسعود کیماسی؛ ابراهیم متقی؛ سروش سیاری؛ حسن وکیل‌زاده

4.

پیشایندها و پسایندهای سیاستی افزایش سهم داخل و دستاوردهای آن در توسعه صنعتی کشورها؛ مرور نظام‌مند ادبیات

دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 161-171
حسین حیرانی؛ ناصر باقری مقدم؛ علیرضا مسیبی

5.

چرخه حیات تحول دیجیتال چابک: مرور نظام‌مند ادبیات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 مهر 1402
سیدامیرمحسن موسوی؛ مهدی شامی زنجانی

6.

طراحی مدل شایستگی رهبران صنایع خلاق با استفاده از روش پشتیبان اجماع گسسته و مدل‎سازی ساختاری تفسیری

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 299-318
سید مهدی شریفی؛ علی اکبر فرهنگی؛ علی حیدری؛ سید وحید عقیلی؛ فاطمه میرزایی رابر

7.

مرور نظام‌مند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 279-302
سید حمید هاشمی پطرودی؛ محمدرضا صادقی مقدم؛ احمد جعفر نژاد؛ حسین صفری

8.

مفهوم‌پردازی "کنش کارآفرینانه"

دوره 12، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 241-260
ابوالقاسم عربیون؛ علی مبینی دهکردی؛ نیلوفر سلاجقه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب