1.

تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی)

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 317-336
حمیدرضا رضائی کلیدبری؛ محمد طالقانی؛ سیده فاطمه علوی فومنی

2.

تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة هویت برند خدماتی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمة ایران استان اردبیل)

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-21
محمد باشکوه؛ میترا شکسته بند

3.

تداعیات کهن‌الگویی اشکال هندسی: درس‌هایی برای مدیران بازاریابی

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 787-806
عاطفه طالب نژاد؛ بهرام رنجبریان؛ حمید بیدرام؛ حسین سماواتیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب