1.

ارزیابی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند مقصد در شهرهای تاریخی ایران از منظر گردشگران خارجی

دوره 5، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 137-152
مریم رزقی؛ پویان شهابیان؛ آتوسا مدیری؛ رضا احمدیان

2.

بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 731-753
منیژه حقیقی نسب؛ حمیدرضا یزدانی؛ انسیه کریمی

3.

طراحی مدل بخش‌بندی بازار هدف برای گردشگران خارجی مطالعه موردی: استان گیلان

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 119-134
ﻣﯿﺮﻣﺴﻌﻮد موسوی؛ سیدمحمود شبگو منصف؛ ابراهیم چیرانی؛ کامبیز شاهرودی

4.

طراحی و تبیین مدل بازاریابی قومی گردشگران خارجی مطالعه موردی: شهر تهران

دوره 7، شماره 3، آبان 1399، صفحه 65-79
سمیه رشیدی؛ رسول ثانوی فرد؛ علی حمیدی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب