1.

اثر تغییرپذیری فاصلۀ کانون توجه با استفاده از خودگویی بر یادگیری فورهند تنیس روی میز

دوره 7، شماره 3، مهر 1394، صفحه 375-390
غزال محمدی؛ معصومه شجاعی؛ افخم دانشفر

2.

ارتباط هوش هیجانی مربیان با احساس خودسودمندی و اضطراب رقابتی دختران ورزشکار نخبۀ تنیس روی میز کشور

دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 113-130
زهرا اسکندری؛ یعقوب بدری آذرین؛ حمید جنانی

3.

تأثیر فاصله‌دهی تمرین بر یادگیری و قضاوت از یادگیری دقت فورهند درایو تنیس روی میز

دوره 12، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 101-115
رزا رهاوی عزآبادی؛ پروانه شمسی پور دهکردی؛ مرضیه خواجه زاده

4.

تأثیر همتاسازی مهارتی در تعامل دوتایی مشارکتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز دختران نوجوان

دوره 13، شماره 3، آذر 1400، صفحه 275-291
الهه سیاوشی؛ علی حیرانی؛ احسان زارعیان

5.

رابطه بین هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی با تحلیل رفتگی مربیان بین المللی تنیس روی میز ایران

دوره 6، شماره 4، اسفند 1393، صفحه 713-727
شمین مرادی دشت؛ مهوش نوربخش؛ حسین سپاسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب