1.

Exploring Relevance as Truth Criterion on the Web and Classifying Claims in Belief Levels

دوره 12، شماره 2، 2020، صفحه 1-12
Fairouz Zendaoui؛ Walid Khaled Hidouci

2.

Social Media as a New Communication Platform in the Context of the Information Eco Strategy

دوره 13، Special Issue: Role of ICT in Advancing Business and Management، 2021، صفحه 128-142
Halyna Bryikhanova؛ Veronika Zaitseva؛ Iryna Gamova؛ Diana Fayvishenko

3.

The Role of Accounting Measurement and Disclosure of Social Capital in Improving Quality of Accounting Information

دوره 16، شماره 4، دی 2023، صفحه 927-945
Chnar Abdullah Rashid؛ Rizgar Abdullah Sabir Jaf

4.

تأثیر قابلیت مقایسه صورت‌های مالی بر مربوط ‌بودن اطلاعات حسابداری با تأکید بر نقش سرمایه‌گذاران متخصص و عدم تقارن اطلاعاتی

دوره 27، شماره 3، 1399، صفحه 473-494
مجید هاشمی دهچی؛ ناصر ایزدی نیا؛ هادی امیری

5.

کاربردهای تفسیری تناسب اسما و صفات الاهی در فهم آیات

دوره 1، شماره 2، مرداد 1393، صفحه 277-302
علی راد؛ مهدی عزتی آراسته


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب