1.

ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584
هاجر حکیمی؛ علی دیواندری؛ مسعود کیماسی؛ مهدی حقیقی کفاش

2.

بخش‌بندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعه‌ای در بانک ملت

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 227-250
محمد رحیم اسفیدانی؛ سید محمد محمودی؛ مسعود کیماسی؛ حمزه محمدی؛ محمدرضا پارسافرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب