1.

The Effect of Individual Motivations on Knowledge Sharing Behavior Considering the Moderating Role of Values (The case of Ideshahr)

دوره 8، شماره 2، مهر 2016، صفحه 253-272
Seyed Mohammadbagher Jafari؛ Masoud Arianfar؛ seyed Mahdi Alvani

2.

تأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکت‎های تولید‌کنندۀ لوازم خانگی)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 475-496
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امین کهیاری حقیقت

3.

تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 429-440
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی

4.

تحلیل عوامل مؤثر بر شهرت مقام پولی در ایران

دوره 50، شماره 2، تیر 1394، صفحه 281-304
ایمان باستانی فر

5.

شهرت و جبران ضعف سند: نگاهی به دیدگاه وحید بهبهانی (1117-1205ق)

دوره 49، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 213-230
حمید باقری

6.

مبانی حمایت حقوقی از شهرت

دوره 11، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 339-361
عباس میرشکاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب