1.

تأثیر توأمان استراتژی و شایستگی‌های سازمانی بر هویت برند سازمانی

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720
محمد دانشگر؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محسن خون سیاوش

2.

توسعۀ الگوی راهبرد اقیانوس آبی در صنعت بانکداری (مطالعۀ موردی: بانک های خصوصی ایلام)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 601-622
ناهید علی زاده؛ اردشیر شیری؛ محمد تابان

3.

فراتحلیل مطالعات ارزش درک شده و وفاداری گردشگران در ایران

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 41-56
علی بچاچری؛ قاسم بخشنده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب